اخبار

گزارش دورهمی خانوادگی به گاجره

تا چند سال پیش زمستان‌ها آنقدر سرد بود که آدم برفی‌ها تا نزدیکی‌های بهار بودند و با آب شدنشان، نوید آمدن بهار را می‌دادند؛ اما این روز‌ها برف هم نایاب شده و برای دیدنش و لذت بردن از آن باید سفر کرد. ما هم به روستای گاجره سفر کردیم. برف بازی یکی از بهترین تفریحاتی است که در فصل زمستان برای بچه‌ها لذت بخش است. این بار سفرمان در دو برنامه اجرا شد. برنامه اول روز چهارشنبه و پنج شنبه ۲۸ و ۲۹ دی و برنامه دوم که تکرار روز اول بود در پنج شنبه و جمعه ۲۸ و ۲۹ دی برگزار شد.
.

.

بعد از تحویل گرفتن اتاق‌ها و سپس یک ناهار دلچسب در هتل گاجره و مجهز کردن خودمان به لباس‌های گرم، برنامه برف بازی و ساخت آدم برفی و سرخوردن در برف با آقای نارنجی شروع شد و تا عصر بچه‌ها حسابی بازی کردند و لذت بردند. پس از استراحت برنامه شاد موزیکال با عمو‌امیر داشتیم و سپس آتش بازی و دور آتش جمع شدن و خوردن سیب زمینی آتیشی و لذت بردن از گرمای آتش در هوای سرد و دیدن آتش بازی‌های جذاب در زمین و آسمان.

صبح روز بعد، که شب را در هتل بسیار گرم و لذت بخش استراحت کرده بودیم؛ بعد از صبحانه دلپذیر در هوای گرم با منظره برفی زیبا، دوباره بچه‌ها و به همراهی تعدادی از خانواده‌ها، برنامه گشت زنی اطراف هتل و برف بازی در مناطق پایین‌تر از محل سکونت‌مان را شروع کردیم. بچه‌ها دنبال انواع ردپا‌ها در برف بودند، چشمه کنار هتل را پیدا کردیم، گیاهان مقاوم به سرما را که در آب کنار چشمه بسیار سرحال و شاداب بودند را پیدا کردیم؛ قندیل دیدیم و باز هم کلی روی برف‌ها خوابیدیم و غلت خوردیم و گلوله برفی به هم زدیم.

آدم برفی‌های کوچکی را که درست کرده بودیم، آنجا ر‌ها کردیم تا اگر بچه‌های دیگری هم آمدند، آن‌ها را ببینند و با آن‌ها بازی کنند و در نهایت آرزو کردیم که بهار دل‌انگیزی داشته باشیم؛ روز‌های شادی پیش رویمان باشد و دنیا پر باشد همیشه از شادی و خنده‌های کودکان

در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

۱ دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مطالب مرتبط

آغاز پیش ثبت نام

پیش دبستان و دبستان سرواندیشان آفتاب برای سال تحصیلی جدید به تعداد محدود ثبت نام می نماید.