مقالات

ده ویژگی از نسل آلفا که بر آینده کاری تاثیر می گذارد، چیست؟

نسل آلفا نسلی است که بین سالهای 2011 تا 2015 (1390 الی 1394 ) متولد شده است. آنچه ما می دانیم این است که نسل آلفا در زمان رونق اقتصادی متولد شد ، اما با بسیاری از مسائل مهم سیاسی و اجتماعی مانند خشونت با اسلحه ، جنگ جهانی ، نابرابری درامد ، بدهی وام دانشجویان و تغییر اقلیم روبروست. آنچه یک نسل را از نسل دیگر متفاوت می کند تغییرات تکنولوژیکی ، اجتماعی ، سیاسی و فرهنگی است که همزمان با رشد آنها اتفاق می افتد.
نسل آلفا متنوع ترین ، تحصیلکرده ترین ، آگاه ترین و باهوش ترین نسل خواهد بود ، اما به دلیل فشارهای داخلی و خارجی بیشترین آسیب را از مشکلات بهداشت روان خواهد دید. حال این نسل با چه ویژگیهایی برروی آینده کاری تاثیر می گذارند؟ 
دبستان شناختی سرواندیشان آفتاب - ده ویژگی از نسل آلفا که بر آینده کاری تاثیر می گذارد، چیست؟ - alpa
  1. آنها برای شرکتی که با ارزش های آنها مطابقت نداشته باشد کار نمی کنند این نسل از کارمندان، شرکت ها را تحت فشار قرار می دهند تا جامعه بهتری ایجاد کنند و شرکتها را به داشتن اخلاقیات سوق می دهند.
  2. این نسل به حریم خصوصی در محل کار اهمیت نخواهند داد چون آنها در یک دنیای بسیار بزرگ رشد کرده اند ، جایی که افراد همه چیزهای مربوط به خود را به صورت آنلاین به اشتراک می گذارند.
  3. آنها مدت طولانی تری کار خواهند کرد متوسط امید به زندگی در سطح جهانی برای متولدین سال 1980 ، 62 سال است در حالی که این عدد برای متولدین سال 2017، 72 سال است. نسل آلفا عمر طولانی تری خواهد داشت بنابراین شرکت ها باید از مزایای کارمندی قوی تری از جمله برنامه های بازنشستگی و مراقبت های بهداشتی برخوردار باشند تا برای کسب بهترین استعدادها رقابت کنند.
  4. نسل آلفا محل کار، متنوع را در آغوش خواهد گرفت به همین دلیل مهم لازم است شرکت ها اکنون از تنوع در کار استقبال کرده و از آن پشتیبانی کنند زیرا در آینده ، نسل آلفا شرکتی را انتخاب می کند که تنوع بخشی از بنیان های فرهنگش باشد.
  5. آنها فناوری را به جای ارتباط انسانی انتخاب خواهند کرد  نسل آلفا بیش از هر نسل دیگری به اطلاعات ، منابع و افراد دسترسی دارند آنها عمدتا با استفاده از ابزارهای فنی به جای تماس تلفنی ، جلسات و حتی ایمیل همکاری خواهد کرد مبادلات ایمیل برای آنها که انتظار اطلاعات فوری را دارد، بسیار کند است.
  6. آنها انتظار دارند که محل کار از نظر فنی پیشرفته باشد این نسل در شرکتهایی که دفاتر باستانی دارند و برای رهبرانی که مانند آنها از فن آوری استقبال نمی کنند کار نخواهند کرد.
  7. نسل آلفا در محیط کار به پشتیبانی بهداشت روانی بیشتری نیاز خواهند داشت از آنجا که بین استفاده از فناوری و مسائل مربوط به سلامت روان، پیوندی وجود دارد و نسل آلفا بیشترین پیوند با فناوری را دارد ، بیشترین مشکلات بهداشت روانی را تجربه خواهند کرد شرکت ها برای کمک به کارمندان نسل آلفا مجبور به ایجاد مکان های کاری با محوریت انسان و برنامه های بهداشت روان هستند.
  8. نسل آلفا کار خود را زودتر آغاز می کنند به همین دلیل شرکت ها باید از همین حالا تبلیغ برند کارفرمایی خود را برای این نسل آغاز کنند.
  9. آنها بر والدین خود تأثیر خواهند گذاشت اگر نیازهای نسل آلفا در محل کار برآورده نشود ، ممکن است بر تصمیمات استخدام و خرید والدین خود تأثیر گذار باشند ، که در مجموع تأثیر زیادی بر هزینه ، رهبری کار و حتی سیاست دارند.
  10. نسل آلفا اعتماد به نفس لازم را برای ایجاد تغییر خواهند داشت آنها به اندازه کافی الهام و انگیزه خواهند داشت تا بر بزرگتران خود تأثیرات زیادی داشته باشند و فناوری هم این امکان را برای آنها به وجود می آورد.
در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

۱ دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مطالب مرتبط

آغاز پیش ثبت نام

پیش دبستان و دبستان سرواندیشان آفتاب برای سال تحصیلی جدید به تعداد محدود ثبت نام می نماید.